آزمون‌های سال 1402 بروز رسانی شدند ( برای مشاهده کلیک کنید)

آزمون آنلاین استخدامی مختص سال 1403 ( انحصاراً دروس عمومی)

297,000 
آزمون آنلاین استخدامی مختص سال 1403 ( انحصاراً دروس عمومی)
زمان: 01:45:00
105 سوال
36 شرکت کننده
297,000 

آزمون آنلاین استخدامی مختص سال 1403 ( انحصاراً دروس عمومی)

با سلام خدمت داوطلبین محترم آزمون استخدامی سال جاری. خدا را شاکریم که توانستیم خدمتی دیگر از سایت استخدام آینده یعنی آزمون آنلاین استخدامی مختص سال 1403 ( انحصاراً دروس عمومی) را که می تواند بسیار مفید باشد را در اختیار شما قرار دهیم.

آزمون‌های آزمایشی مهم‌ترین ابزار برای جهت‌دهی داوطلبین آزمون استخدامی به‌ سمت موفقیت است. تأثیر آزمون‌های آزمایشی آنلاین را می‌توانیم با سوال کردن از داوطلبین محترم آزمون های استخدامی سال های گذشته جویا شد. در آزمون‌های آزمایشی آنلاین (  online Mock Tests) مشخصه‌هایی فیزیکی و روحی در کار است. وجود این مشخصه‌ها به آماده‌ شدن داوطلب برای آزمون اصلی کمک بسیاری می‌کند.

آزمون آنلاین استخدامی مختص سال 1403
آزمون آنلاین استخدامی مختص سال 1403 ( انحصاراً دروس عمومی)

 

چرا باید در آزمون آنلاین استخدامی مختص سال 1403 ( انحصاراً دروس عمومی) شرکت کنید؟

شاید شما در جلسه‌ی آزمون ندانید باید از کدام درس شروع کنید. این امر یکی از مشکلاتی است که داوطلب‌ها سر جلسه‌ی آزمون اصلی دارند. اغلب افراد نمی‌دانند دفترچه را چطور و به چه ترتیب دروسی پیمایش کنند. این موضوع جزو موضوعات استراتژیک آزمون است. جواب این سؤال برای هر فرد می‌تواند متفاوت باشد.

یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های جلسه‌ی آزمون این است که زمان را برای پاسخ به دفترچه‌ی آزمون چطور مدیریت زمان کنیم؟ برای هر درس چقدر زمان بگذاریم و چند بار به آن درس مراجعه کنیم؟ مثلاً اگر تصمیم گرفته‌ایم برای ریاضی پنجاه دقیقه زمان بگذاریم، آیا این زمان کافی است یا زیاد است؟ اگر کافی است، آیا کل این زمان را در یک نوبت به ریاضی اختصاص دهیم یا به‌ صورت رفت‌ و برگشتی سراغ این درس برویم؟ مثلاً بهتر است یک ۳۵ دقیقه و یک ۱۵ دقیقه اختصاص بدهیم یا یک چهل دقیقه و یک ۱۰دقیقه؟ همه‌ی این موارد جزو استراتژی‌های فردی است و خود فرد باید در جلسه‌ی آزمون‌های آزمایشی با آزمون‌ و خطا به آن برسد.

یکی دیگر از موارد مهمی که باید در آزمون‌های شبیه‌ساز تمرین شود، مدیريت استرس و ساختار ذهن است. خیلی از افراد که واقعاً از لحاظ دانش و تسلط روی مطالب درسی قوی هستند در جلسه‌ی آزمون به اضطراب‌های پیش‌بینی‌نشده دچار می‌شوند. اغلب این افراد، در عین توانایی‌شان، با اضطراب‌ شان آشنا نیستند؛ برای همین هم نمی‌دانند باید چطور آن را مدیریت کنند. این افراد، در عین شایستگی، نمی‌توانند رتبه‌ی خوبی را کسب کنند. این موضوع و تمامی مواردی که می‌تواند فرد را مضطرب کند باید در جلسات آزمون‌های آزمایشی تمرین شود.

آزمون آنلاین استخدامی مختص سال 1401 ( انحصاراً دروس عمومی)
آزمون آنلاین استخدامی مختص سال 1403 ( انحصاراً دروس عمومی)

 

اگر قرار باشد فقط بخوانیم و مطالعه کنیم، بدون آنکه بدانیم آیا این شیوه و حجم مطالعه کافی است و اصلاً مزیت رقابتی ایجاد می‌کند یا نه، قطعاً خودمان را به بخت‌ و اقبال سپرده‌ایم؛ یعنی ممکن است نتیجه بگیریم یا نگیریم. برای آگاه‌ بودن از وضعیت مطالعه‌ی خودمان لازم است حتماً به‌طور مشخص وضعیت ما در مقایسه با دیگر رقبا معین شود. به‌ این ترتیب به ما کمک می‌کند برنامه‌ ریزی‌های بعدی را بهتر انجام دهیم.

در حال حاضر استخدام آینده که آزمون‌های آزمایشی آنلاین برگزار می‌کند کارنامه تحلیلی قوی از آزمون هم ارائه می‌دهد، کارنامه‌ی تحلیلی کمک می‌کند که هر داوطلب وضعیت خود را به‌ خوبی تحلیل کند، همه و همه اینها را شما می توانید در آزمون های استخدامی آنلاین استخدام آینده بدست آورید. در این مبحث به شما عزیزان نکته های کوچکی از فواید آزمون آنلاین را گفتیم، اما بدانید که این فواید بسیار بیشتر از موارد یاد شده ما است، بنابراین توصیه به شرکت در این آزمون را برای شما دوستان دارم.

محتویات آزمون آنلاین استخدامی مختص سال 1403 ( انحصاراً دروس عمومی) استخدام آینده

  • 15 سوال چهار گزینه‌ ای دانش کامپیوتر
  • 15 سوال چهار گزینه ای هوش و استعداد تحصیلی
  • 15 سوال چهار گزینه ای معارف اسلامی
  • 15 سوال چهار گزینه ای عقیدتی و سیاسی
  • 15 سوال چهار گزینه ای ادبیات فارسی
  • 15 سوال چهار گزینه ای زبان انگلیسی

 

این 7 درس که از هر کدام 15 سوال کاملا استاندارد در این آزمون آورده شده است، در تمامی آزمون های استخدامی یکسان بوده و نکته بسیار مهمی است که باید مد نظر قرار داد.

به جهت ارائه کارنامه، سایر امکانات و نیز قرعه کشی ربع سکه بهار آزادی نیاز است تا در سایت عضو شوید. این مهم حدود یک دقیقه زمان میبرد و بعد آن در آزمون شرکت نمایید.

 

اگه می خوای موفق بشی بزن رو اینجا

 

4.5/5 – (4 امتیاز)
4.5/5 - (4 امتیاز)

توسط
تومان