آزمون‌های سال 1402 بروز رسانی شدند ( برای مشاهده کلیک کنید)

ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش 1403

ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش

جدیدترین سوالات استخدامی

Search
زمان مطالعه : 1 دقیقه

آنچه در این پست خواهید دید

با سلام خدمت داوطلبین عزیز آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش، در این ماله قصد داریم تا روند ثبت نام در وزارتخانه مهم آموزش و پرورش و نیز سایت سازمان سنجش را برای شما عزیزان با تصاویر موجود به گونه ای آموزش دهیم که دیگر نگرانی خاصی از بابت ثبت نام و ورود به این سایت نداشته باشید. با ما با  مقاله ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش همراه باشید.

 

 

 

در سال های گذشته هر ارگانی برزای جذب نیرو های خود آزمون برگزار میکرد اما در چند سال اخیر سازمان سنجش وظیفه برگزاری آزمون های مهم کشور مانند وزارت آموزش و پرورش و نیز وزارت بهداشت به همراه آزمون استخدامی دیسگاه های اجرایی را عهده دار است.

 

شما داوطلبین عزیز میتوانید برترین سوالات و جزوات استخدامی آموزش و پرورش را از استخدام آینده دانلود نمایید.

 

برای اینکه به سایت سازمان سنجش سر بزنید میتوانید از لینک  sanjesh.org  استفاده کنیم. بعد از ورود به صفحه اصلی سازمان سنجش با این صفحه ورود رو به رو میشوید.

 

سایت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش 1402
سایت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش 1403

که به عنوان صفحه اصلی سایت همواره در حال تغییر از لحاظ خبر است. شما دوستان عزیز حتما با این صفحه آشنایی کامل داشته باشید و تمامی خبرهای مرتبط با آزمون استخدامی آموزش و پرورش را از این سایت و صفحه راستی آزمایی کنید.

رونمایی از دومین سایت سازمان سنجش برای استخدامی وزارت آموزش و پرورش

 

این نکته بسیار مهم هم در ذهن داشته باشید که سازمان سنجش در حال راه اندازی سایتی جدید می باشد که با آدرسی متفاوت و استایلی جدید احتمالا تا زمان برگزاری آزمون رونمایی خواهد شد، شما عزیزان از طریق لینک سازمان سنجش می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

 

سایت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش 1402
دومین سایت سازمان سنجش

 

در قسمت تصاویر پایین در هر دو سایت قسمت هایی را که نیاز است تا شما عزیزان مورد بررسی قرار دهید تا از صحت خبر های مربوط به آموزش و پرورش  اطلاع پیدا کنید، کاملا مشخص شده  پس با دقت به عکس ها نگاه کنید.

 

ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش 1402
ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش 1403

 

 

ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش 1402
ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش 1403

در این صفحات تمامی اطلاعات مورد نیاز شما در خصوص اخبار، اطلاعیه ها،انتشار و اصلاحیه دفترچه های استخدامی و نیز میتوانید از این صفحه دفترچه استخدامی وزارت آموزش و پرورش را کامل دانلود نمایید. همچنین از این صفحه است که میتوانید پیگیر ثبت نام آزمون استخدامی و نتایج آزمون استخدامی شوید.

 

 مراحل ثبت نام ثبت آزمون استخدامی آموزش و پرورش بصورت تصویری

 

اعلام نتایج آمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش

شما عزیزان با استفاده از صفحه نمایش داده شده در بالا و استفاده از این لینک sanjesh.org میتوانید وارد صفحه مرتبط با اعلام نتایج شوید، ولی این مورد را باید مد نظر داشته باشید که شماره صندلی خود را بعد آزمون همراه خود بیاورید و یا از شماره پرونده خود یک عکس داشته باشید تا در زمان اعلام نتایج با این گزینه خیلی سریعتر و راحت تر بتوانید به نتایج آزمون خود دسترسی داشته باشید.

سایت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش 1402
دو روش برای بررسی اولیه اعلام نتایج

 

البته در سایت سازمان سنجش فقط خود داوطلب می تواند از قبولی و ی مردودی خود د آزمون استخدامی با خبر شود و بعد از تسلیم مدارک خود اظهاری در زمان ثبت نام و طی مراحل گزینش و حراست و جمع نمرات نهایی داوطلبین شامل نمره کتبی درج شده در کارنامه با ضریب وزنی 70 درصد و نیز نمره گزینش با ضریب وزنی 30 درصد نمرات نهایی و قبول شدگان بصورت عمومی در سایت اعلام می شوند.

حتما و حتما این مورد باید مد نظر شما داوطلبین محترم آزمون استخدامی باشد که صرف قبولی و مجاز شدن به منزله قبولی نهایی نیست و نمره گزینش که 30 درصد وزنی در نمره نهایی و اعلام قبول شدگان تاثیر دارد بسیار اثر گذار بوده و نباید از آن غافل شوید. به عنوان یک مدرسی که در حوزه استخدامی کشور فعالیت می کنم باید این نکته را مجددا متذکر شم که در زمان ثبت نام برخی از آیتم ها ا باید رعایت نمایید تا قبولی شما تضمین گردد.

نکته هایی که باید در زمان ثبت نام آزمون استخدامی مد نظر شما باشد

یک حتما و حتما دفترچه را دانلود نمایید و تمام رشته شغل محل ها، مد نظر خود را بگردید و از امکان جست و جو که در دفترچه و فایل پی دی اف در دسترس شماست استفاده نکنید که خیلی زمان ها نتایج جست و جو ها اشتباه می باشد. نکته دوم اینکه اگر رشته شغل محل انتخاب شما در شهرتان نبود، برای افزایش شان قبولی به دلیل عدم تاثیر شرایط بومی بودن در مراکز استانها، رشته شغل مراکز استانها را انتخاب نمایید. نکته سوم اینکه حتما اگر در شهر خودتون آزمون می دید، بومی بودن رو در زمان ثبت نام تیک بزنید.

امیدوارم این مقاله برای شما داوطلبین عزیز مفید بوده باشه. موفق باشید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان

لطفاً منتظر بمانید...