آزمون‌های سال 1402 بروز رسانی شدند ( برای مشاهده کلیک کنید)

10 تا از بهترین منابع استخدامی کارشناس حسابداری (عمومی و تخصصی)

منابع استخدامی کارشناس حسابداری

جدیدترین سوالات استخدامی

Search
زمان مطالعه : 1 دقیقه

آنچه در این پست خواهید دید

آزمون استخدامی کارشناس حسابداری

با عرض ادب و احترام خدمت تمامی داوطلبین آزمون استخدامی دستگاه های دولتی خصوص دانش آموختگان رشته جذاب کارشناسی حسابداری، در مقاله 10 تا از بهترین منابع استخدامی کارشناس حسابداری (عمومی و تخصصی) از استخدام آینده قصد معرفی برترین منابع استخدامی کارشناسی حسابداری جهت پاسخ یه سوالات استخدامی حسابداری در ازمون استخدامی مربوطه را داریم و تمام تلاش گروه تولید محتوای تخصصی استخدام آینده و داوطلبین موفق آزمون های استخدامی ادوار گذشته به عنوان مشاور ما در این امر، کمک به شما برای انتخاب برترین منابع درسی است، پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

صفر تا صد آزمون استخدامی حسابداری

استخدام وزارت خانه ها و سایر دستگاه های اجرایی کشور در حوزه حسابداری این روزها با استقبال زیادی رو به رو شده است که دلایل متعددی دارد، آینده ی شغلی خوب و داشتن مزایای زیاد برای کارمندان شاغل در این حوزه میتواند اصلی ترین دلیل این رقابت برای استخدام در این حوزه باشد. وزارتخانه های مختلف هر ساله برای تامین نیروهای انسانی ، آزمون استخدامی برگزار می کند، اما طبیعی است که همه رشته های تحصیلی مجاز به ثبت نام در آزمون استخدامی نباشند و فقط افرادی می توانند در این آزمون ثبت نام کنند که رشته آن ها در لیست رشته های آزمون ذکر شده باشد.

این آزمون در سال جاری نیز برگزار میگردد و دانش آموخته گان کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته حسابداری نیز همواره در رقابتی نفس گیر در این آزمون شرکت مینمایند، رقابتی نفس گیر زیرا دانش آموخته گان رشته حسابداری همواره جزو نخبگان رشته های علوم پایه هستند و از این رو رقابت با توجه به سطح علمی این عزیزان بسیار سخت و سنگین است.

ویژگی و برتری برخی از رشته ها مانند امور اداری و حسابداری این است که در هر سازمان و وزارتخانه ای میتوانند مشغول بکار شوند و این مهم شانس بسیار بالایی را برای شما عزیزان فراهم آورده است تا در آزمون استخدامی  سال جاری موفق شوید خواه این آزمون در وزارت بهداشت باشد، خواه در آموزش و پرورش و حتی وزارتخانه های دیگر.

از همین رو استخدام آینده لیست کتب و جزوات پیشنهادی خود را در ادامه آورده است تا بتوانید از آن نهایت بهره را برده و به آرزوی خود یعنی الحاق به گروه کارمندان دولت. بر همین اساس لیست دروس عمومی و  تخصصی استخدامی حسابداری پیشنهادی در ادامه نگارش شده است.

منابع استخدامی کارشناس حسابداری
منابع استخدامی کارشناس حسابداری (عمومی و تخصصی)

 

منابع استخدامی کارشناس حسابداری (بخش تخصصی)

مواد درسی منابع مطالعاتی
اصول حسابداری 1 و 2

کتاب اصول حسابداری 1 و 2 جمشید اسکندری- جزوه استخدام آینده

حسابداری ميانه و پيشرفته حسابداری میانه (پیشرفته). مؤلف: حسن اقبالی. ناشر: نیک پیام
حسابداری دولتی و بخش عمومی ﺣﺴﺎﺑﺪاري ﺑﺨﺶ ﻋﻤﻮﻣﻲ (دوﻟﺘﻲ)- تالیف رمضان شیر کوهی
بودجه، قانون محاسبات عمومی و قانون مناقصات کتاب قانون مناقصات ومحاسبات عمومی کشور ; نویسندگان: نیره صفدریان علی آبادی ، محمد تقی ضیایی بیگدلی
مدیریت مالی ارشد مدرسان شریف

منابع استخدامی کارشناس حسابداری (بخش عمومی)

مواد آزمون منابع مطالعاتی
معارف اسلامی کتاب اندیشه اسلامی 1 و 2 از جعفر سبحانی، دین و زندگی دوران دبیرستان، دین و زندگی جامع گاج نقره ای- احکاماصول اعتقادات از اصغر قائمی – انتشارات ادباء، رساله امام و حضرت آیت الله خامنه ای، احکام دین 1 و 2 از محمد حسن فلاح زاده، حکومت اسلامی از احمد واعظی
زبان انگلیسی عمومی زبان انگلیسی دوران راهنمایی تا پیش دانشگاهی، کتاب لغت دبیرستان لقمه – انتشارات مهر و ماه، کتاب 504، کتاب tick eight گاج، کتاب زبان عمومی مدرسان شریف
ریاضی و آمار مقدماتی ریاضیات مدرسان شریف، ریاضیات دوره دبیرستان، ریاضی و آمار آمادگی آزمون های استخدامی انتشارات امید انقلاب
زبان و ادبیات فارسی کتاب فارسی عمومی چاپ دانشگاه پیام نور، کتاب ادبیات گاج
فناوری اطلاعات مهارت های هفتگانه ICDL)) کتاب های آقای کاظم زرین، کتاب کامپیوتر ICDL درجه 1 و 2، تمرین های عملی با کامپیوتر
هوش و توانمندی های ذهنی کتاب استعداد تحصیلی مدرسان شریف و یا دکتر مسیح خواه، سوالات هوش آزمون های دکتری
اطللاعات سیاسی، اجتماعی و قانونی قانون اساسی، چشم انداز 20 ساله، حقوق اساسی، تاریخ و جغرافیای دبیرستان، کتاب دانش مسائل روز مدرسان شریف (برای پاسخ به این سوالات، پیگیری اخبار و روزنامه ها در کنار جست و جو در اینترنت پیرامون مسائل مربوطه، توصیه می شود.)

اما یک پیشنهاد ویژه از استخدام آینده برای مطالعه سوالات استخدامی کارشناس حسابداری

منابع ذکر شده برای آزمون استخدامی در بالا علاوه بر هزینه بسیار بالا و حجم بالا متاسفانه بسیار زمان بر هست تا بتوانید آنها را مطالعه نمایید، از این رو گروه تولید محتوای استخدامی آینده با کمک داوطلبین موفق سال های گذشته علاوه بر جزوات تخصصی و عمومی تعداد زیادی از سوالات تخصصی و عمومی را با پاسخ نامه تستی و تشریحی در بسته مطالعاتی آزمون استخدامی حسابداری ارائه نموده است.

برای دریافت پکیج سوالات استخدامی کارشناس حسابداری اینجا را کلیک نمایید.

نکاتی در رابطه با روش صحیح مطالعه برای آزمون استخدامی

برنامه ریزی استخدامی دقیق و آماده شدن برای آزمون استخدامی می تواند نمرات شما را تا حد چشم گیری افزایش دهد. در ابتدا باید به درس خواندن با دید مثبت نگاه کنید؛ چون اگر دید شما نسبت به آن منفی باشد نه تنها چیزی یاد نمی گیرید، بلکه پس از مدتی از درس خواندن زده می شوید. نمی توان به همه افراد یک نحوه درس خواندن توصیه کرد. این روش ها باید مطابق با هر دانش آموخته در نظر گرفته شوند و برای افراد مختلف، برنامه های مختلفی نوشته شود؛ اما اگر خودتان می خواهید این کار را در خانه انجام دهید با پیروی از چند دستورالعمل ساده این کار انجام پذیر است.

یکی از مهم ترین آنها تست زدن برای آمادگی برای آزمون استخدامی است که در ادامه بسیار موجز برای شما توضیح میدیم.

1- تست آموزشی: بعد از اینکه مطالعه انجام شد مثالها بررسی و حل تمرین تشریحی انجام شد، میریم سراغ تست زدن، تعداد بالا هم نیاز نیست در حد 5 تا 6 تست کفایت میکنه. در واقع نیخوایم ببینیم مطلب رو خوب متوجه شدیم یا نه ؟

2- تست زماندار: این نوع تست زنی برای مرحله تسلط استفاده میشه و بسیار بسیار حائز اهمیت است. این نوع تست رو با فاصله زمانی مطالعه تشریحی درس مربوطه باید بزنید. در واقع 2 تا 3 ساعت بعد از مطالعه، به تعداد 10 تا 15 تا تست و زمان 30 ثانیه برای هر تست.

این تست زنی اهمیت زیادی دارد زیرا باعث:

1- نشون میده که چطور مطالعه کنیم و خروجی خوبی در تست داشته باشیم.

2- مباحثی که ممکنه از نظر ما بی اهمیت باشه یا ندونیم چطور طرح سوال میشه رو به این ترتیب متوجه می شیم.

3- و … بهر حال ما باید یک آزمون تستی بدیم و باید مهارت اونو کسب کنیم از نظر زمانی و تمرکز در موقع امتحان.

 

با توجه به مقاله ارائه شده در سایت استخدامی آینده، داوطلبان گرامی می‌توانند از طریق منابع زیر برای یافتن شغل کارشناس حسابداری اقدام کنند:

آزمون های استخدامی:

  • آزمون استخدامی سازمان امور استخدامی کشور
  • آزمون استخدامی بانک ها
  • آزمون استخدامی وزارتخانه ها و سازمان های دولتی
  • آزمون استخدامی شرکت های دولتی و وابسته به دولت

 

شرایط عمومی و اختصاصی استخدامی کارشناس حسابدری::

  • داشتن مدرک لیسانس یا فوق لیسانس حسابداری
  • داشتن حداقل معدل 15
  • داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت سربازی
  • عدم سوء پیشینه کیفری
  • داشتن سلامت جسمانی و روانی

 

نکات مهم:

  • داوطلبان باید از منابع معتبر برای مطالعه و آمادگی برای آزمون ها استفاده کنند.
  • شرکت در دوره های آمادگی و مرور منابع درسی می‌تواند به موفقیت داوطلبان کمک کند.
  • داوطلبان باید به طور مرتب نمونه سوالات سال های گذشته را حل کنند.
  • حفظ روحیه و انگیزه بالا در طول فرآیند آمادگی و آزمون ها بسیار مهم است.

 

منابع مفید:

با مطالعه دقیق این مقاله و استفاده از منابع ارائه شده، داوطلبان گرامی می‌توانند شانس خود را برای قبولی در آزمون های استخدامی کارشناس حسابداری و یافتن شغلی مناسب در این رشته افزایش دهند. سایت استخدامی آینده همواره حامی و پشتیبان شما در مسیر موفقیت شغلیتان خواهد بود.

رمز موفقیت:

برای دریافت پکیج استخدامی کارشناس حسابداری اینجا را کلیک نمایید.
3.7/5 - (3 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران
  • mohammad 17 اردیبهشت 1403 / 5:23 ق.ظ

    ممنون. خوب بود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان

لطفاً منتظر بمانید...