آزمون‌های سال 1402 بروز رسانی شدند ( برای مشاهده کلیک کنید)
سوالات استخدامی دستگاه های اجرایی

جدیدترین سوالات استخدامی

Search
زمان مطالعه : 1 دقیقه

آنچه در این پست خواهید دید

نحوه ثبت نام در آزمون دستگاه های اجرایی 1403

آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 1403 من جمله وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت و درمان کشور تحت نظر سازمان اداری و استخدامی کشور و با کمک سازمان سنجش و آموزش کشور به منظور جذب  علاقمندان به فعالیت در ادارات دولتی برگزار میگردد.

داوطلبان علاقه مند به رشته های شغلی مورد نیاز دولت، در این آزمن شرکت کرده و در صورت دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی و ایضاً قبولی در آزمون کتبی و گزینشی، شروع به فعالیت نمایند. به منظور آگاهی، بیشتر شما عزیزان در خصوص چگونگی استخدام در دستگاه های  دولتی در سال جاری، در ادامه مقاله به جزئیات آن به همراه راهنمای تصویری میپردازیم.

زمان و نحوه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی سال 1403

همه ساله در کشور با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته توسط سازمان اداری و استخدامی کشور و اعلام نیاز دستگاه های اجرایی کشور، دولت نسبت به برگزای امتحان جامع استخدامی با عنوان، آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور و یا آزمون استخدامی غیر متمرکز نهاد ها و وزارتخانه های دولتی میپردازد، این مهم سالی 1 الی 2 بار صورت میپذیرد.

از زمان نشر اطلاعیه تا ثبت نام در رشته محل های شغلی و در نهایت آزمون استخدامی مراحل و شرایطی عمومی و خاص، و زمان معینی دارد که باید رعایت گردد.نشر اطلاعیه برگزاری آزمون استخدامی در جراید، تلویزیون و از همه مهمتر سایت سازمان سنجش به نشانی /www.sanjesh.org/ صورت میپذیرد و اطلاع یافتن از زمان و شرایط آزمون برای همه داوطلبان یکسان است.

داوطلبین موظف هستند در مهلت اعلام شده مراحل ثبت نام را تکمیل نمایند. تا این لحظه از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور در خصوص زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور اطلاعیه ای منتشر نشده است، اما به گفته برخی مسئولین سازمان سنجش و سازمان اداری و استخدامی کشور، زمان برگزاری آزمون اسخدامی سال جاری در مرداد ماه بوده، و اینگونه میتوان زمان تقریبی انتشار اطلاعیه و ثبت نام را تیر ماه سال جاری (1403) بیان نمود.

شایان ذکر است به محض اطلاع از اعلام زمان دقیق ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 1403، در سایت استخدام آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

چگونگی ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1403

ثبت نام به صورت الکترونیکی بوده و داوطلبین محترم با مراجعه به سایت سازمان سنجش میتوانند  ثبت نام خود را انجام دهند. تصاویر زیر میتواند کمک کننده شما داوطلبین عزیز باشد. اولین گام در ثبت نام پرداخت هزینه ثبت نام در آزمون دستگاه های اجرایی کشور با خرید کارت اعتباری حاوی شماره سریال در درگاه بانکی در سازمان سنجش میباشد.

نحوه ثبت نام در آزمون دستگاه های اجرایی 1403

مراحل ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1403

1 – ورود به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به آدرس sanjesh.org

2 – انتخاب گزینه ” استخدام متمرکز دستگاه های اجرایی ” از لیست سمت راست صفحه نمایش

3 – دانلود و مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی سال 1403

4 – ورود به لینک ” ثبت نام آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی 1403 “

5 – انتخاب گزینه خرید کارت اعتباری از منوی سمت راست و پرداخت هزینه آزمون مربوطه بصورت آنلاین

6 – ورود به صفحه ثبت نام با استفاده از سریال خریداری شده در گزینه شماره 5

7 – بارگذاری فایل عکس 3 * 4 داوطلب ( مناسب تر است عکس پرسنلی باشد)

8 – تکمیل فرم ثبت نام با اطلاعات خواسته شده در ادامه کار

9 – تایید نهایی اطلاعات وارد شده و دریافت شماره پرونده و کد رهگیری (در صورت عدم دریافت کد رهگیری ثبت نام شما تکمیل نشده است)

راهنمای تصویری نحوه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1403

1 – جست و جوی عبارت ” سازمان سنجش ” و یا ” sanjesh.org ”  در مرورگر خود (ترجیحا گوگل کروم)

نحوه ثبت نام در آزمون دستگاه های اجرایی 1403
نحوه ثبت نام در آزمون دستگاه های اجرایی 1403

2- انتخاب اولین گزینه نمایش داده شده تحت عنوان ” سازمان سنجش و آموزش کشور ” با پسوند org  که سایت اصلی و دولتی است و همچنین پیشنهاد میگردد به سایت های فرعی که با نداشتن پسوند org قابل شناسایی است مراجعه ننمایید.

 3- انتخاب گزینه ” استخدام متمرکز دستگاه های اجرایی ” از لیست سمت راست سایت سازمان سنجش آموزش کشور

نحوه ثبت نام در آزمون دستگاه های اجرایی 1403
نحوه ثبت نام در آزمون دستگاه های اجرایی 1403

4- انتخاب گزینه ” ثبت نام نهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور سال 1403 “

نحوه ثبت نام در آزمون دستگاه های اجرایی 1403
نحوه ثبت نام در آزمون دستگاه های اجرایی 1403

5 -انتخاب گزینه ” خرید کارت اعتباری ” از منوی سمت راست صفحه و پرداخت هزینه نام نویسی و بازگشت به صفحه ثبت نام برای تکمیل فرم های نام نویسی

نحوه ثبت نام در آزمون دستگاه های اجرایی 1403
نحوه ثبت نام در آزمون دستگاه های اجرایی 1403

داوطلبان عزیز باید توجه نمایند که در استخدام متمرکز دستگاه های اجرایی کشور، بسیاری از سازمانها  در رشته شغلی مورد نظر خود و در محل های تفاوتی در خواست نیرو نموده که هوشیاری شما در خواندن کامل و دقیق دفتچه راهنمای استخدامی در موفقیت شما بشدت تاثیر گذار میباشد.

مانند رشته کارشناس کامپیوتر که اکثر سازمانها و نهاد های دولتی به دلایل متنوع خواستار آن هستند، و در رشته محل های مختلفی برای جذب نیرو در دفترچه راهنمای آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی، درخواست نیرو داشته اند، بنابراین شما تمامی رشته محل ها از وزارتخانه و سازمانهای اعلامی در دفترچه را مد نظر خود قرار دهید.

باید این نکته را نیز مد نظر قرار داد که علاه بر شرایط عمومی، هر رشته شرایط اختصاصی نیز دارد که برای انتخاب رشته در وزارتخانه مورد نظر باید دارای آن شرایط باشید و یا اینکه آن شرایط را بعد از قبولی در آزمون و طی کردن مراحی گزینشی، بگذرانید، مانند امتحانات جامع برای دبیران قبل از شروع به کار و بعد از قبولی در آزمون استخدامی مورد نظر نمونه ای از شرایط خاص دستگاه دولتی در اینجا وزارت آموزش و پرورش است برای داوطلبین محترم است.

برای مطالعه بیشتر شما عزیزان قسمت های مهم و حائز اهمیت دفترچه آزمون استخدامی در سال 1399 که سازمان سنجش منتشر کرد را در لینک ذیل دیافت نمایید تا اطلاعات کافی و وافی را کسب نمایید. شما میتوانید با دریافت سوالات استخدامی معتبر و منطبق بر سرفصل های اعلامی سازمان سنجش، موفقیت خود را تضمین نمایید.

 

استخدام آینده مرجع سوالات استخدامی کشور

 

دیگران می خوانند:

سوالات استخدامی دستگاه های اجرایی

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان

لطفاً منتظر بمانید...