آزمون‌های سال 1402 بروز رسانی شدند ( برای مشاهده کلیک کنید)

منابع استخدامی دبیر تربیت بدنی (1403)

منابع استخدامی دبیر تربیت بدنی

جدیدترین سوالات استخدامی

Search
زمان مطالعه : 1 دقیقه

آنچه در این پست خواهید دید

منابع استخدامی دبیر تربیت بدنی (1403)

آزمون استخدامی آموزش و پرورش یکی از مهمترین آزمون‌های استخدامی در کشور محسوب می‌شود. این آزمون با هدف جذب کارکنان متخصص و مجرب در حوزه‌های مختلف آموزش و پرورش از جمله معلمان، مدیران و کارشناسان برگزار می‌گردد. برای شرکت در این آزمون، علاوه بر آگاهی از مطالب و مباحث مرتبط با شغل مورد نظر، تسلط بر مهارت‌های زبانی و عددی نیز ضروری است.

برای موفقیت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش، مطالعه منابع استاندارد و بروز در حوزه‌های مختلف آموزش و پرورش امری ضروری است. این منابع شامل کتاب‌های درسی، منابع آموزشی، مقالات و مطالب علمی و اختصاصی در حوزه‌های مرتبط با شغل مورد نظر، می‌باشند. همچنین، در دسترس بودن منابع آموزشی آنلاین و مجلات اختصاصی نیز می‌تواند به شدت در بهبود سطح آمادگی و موفقیت در آزمون کمک کند.

علاوه بر مطالعه منابع استاندارد، رعایت قوانین و مقررات مربوط به آزمون و نیز تجربه در امتحان‌های مشابه نیز می‌تواند به شدت در بهبود عملکرد در آزمون و افزایش شانس قبولی کمک کند. همچنین، تمرین و ارتقای مهارت‌های زبانی و عددی نیز از دیگر روش‌های موثر برای بهبود سطح آمادگی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش می‌باشند.

 

منابع استخدامی دبیر تربیت بدنی
منابع استخدامی دبیر تربیت بدنی- استخدام آینده

دلایل ضرورت استفاده از منابع استخدامی دبیر تربیت بدنی بروز و استاندارد

آزمون استخدامی رشته دبیر تربیت بدنی آموزش و پرورش یکی از آزمون‌های مهم و حائز اهمیت در حوزه آموزش و پرورش است. این آزمون با هدف جذب افراد متخصص و با تجربه در زمینه تربیت بدنی و ورزش برگزار می‌شود. سختی این آزمون نیز به دلیل تنوع و پوشش گسترده مباحث و مهارت‌های مورد نیاز در حوزه تربیت بدنی و ورزش بالاست.

با توجه به سختی آزمون، استفاده از منابع استاندارد و بروز در حوزه تربیت بدنی و ورزش از جمله جزوات و سوالات استخدامی دبیر تربیت بدنی، بسیار ضروری است. این منابع شامل کتاب‌های درسی، جزوات، مقالات و مطالب اختصاصی در حوزه تربیت بدنی و ورزش می‌باشند که باید به صورت دقیق و جامع مورد مطالعه و تمرین قرار گیرند.

استفاده از منابع جزوات و سوالات استخدامی دبیر تربیت بدنی نیز به عنوان یکی از روش‌های موثر در بهبود سطح آمادگی برای آزمون استخدامی مورد توجه قرار می‌گیرد. جزوات و سوالات استخدامی به صورت ساختاری و منظمی طراحی شده‌اند و موضوعات مهم و کلیدی در حوزه تربیت بدنی و ورزش را پوشش می‌دهند. با مطالعه و تمرین این جزوات و سوالات، آمادگی برای آزمون استخدامی افزایش می‌یابد و شانس موفقیت در آن بالاتر می‌رود.

 

منابع استخدامی دبیر تربیت بدنی
منابع استخدامی دبیر تربیت بدنی- راه موفقیت درست

منابع استخدامی دبیر تربیت بدنی (دروس اختصاصی)

روش تدریس در تربیت بدنی:
روش تدریس تربیت بدنی در مدارس ، محمد نبوی و محمود ذکایی انتشارات سمت، کتاب آزمون استخدامی دبیر تربیت بدنی، انتشارات آراه بخش روش تدریس در تربیت بدنی

رشد و تکامل و یادگیری حرکتی:
جزوات و سوالات استخدامی دبیر تربیت بدنی  سایت سوال چی ، یادگیری و کنترل حرکتی اشمیت و لی ترجمه دکتر حمایت طلب و همکاران، رشد حرکتی انتشارات حتمی (کتاب سبز)، یادگیری حرکتی انتشارات حتمی (کتاب سبز)، کتاب آزمون استخدامی، دبیر تربیت بدنی انتشارات آراه بخش رشد و تکامل و یادگیری حرکتی

مبانی فیزیولوژی ورزشی:
اصول بنیادی فیزیولوژی ورزشی (۱) و (۲)، خلاصه مباحث و تست فیزیولوژی ورزشی دکتر پرنو انتشارات حتمی، کتاب آزمون استخدامی دبیر تربیت بدنی انتشارات آراه بخش فیزیولوژی ورزشی

سنجش و اندازه گیری در تربیت بدنی:
سنجش و اندازه گیری دکتر حمایت طلب، سنجش و اندازه گیری در تربیت بدنی راهیان ارشد + ۱۰۰۰ تست حامد عباسی، کتاب آزمون استخدامی دبیر تربیت بدنی انتشارات آراه بخش سنجش و اندازه گیری در تربیت بدنی

مدیریت برگزاری مسابقات ورزشی:
مدیریت سازمان های ورزشی دکتر سجادی، مدیریت سازمان های ورزشی راهیان ارشد، کتاب آزمون استخدامی دبیر تربیت، بدنی انتشارات آراه بخش مدیریت سازمانهای ورزشی

 

منابع جدید در حیطه های  عمومی و تخصصی آزمون را در ادامه خواهید دید.

 

حیطه عمومی درسنامه استخدامی دبیر تربیت بدنی ( اعمال تغییرات جدید)

 تاریخ و فرهنگ تمدن (خدمات متقابل ایران و اسلام / مروري بر دستاوردهاي چهل ساله انقلاب)

 تعلیم و تربیت اسلامی (مبانی نظري تحول بنيادین، بخش دوم مبانی، قسمت هاي: چيستی، چرایی و چگونگی تربيت )

 معارف و اندیشه هاي اسلامی و انقلابی بخش اول: ایمان، بخش دوم: همرزمان حسين(ع).

دانش سیاسی، اجتماعی و حقوق اساسی (قانون اساسی / وصيتنامه حضرت امام خمينی (ره)/ بيانيه گام دوم)

توانایی هاي عمومی و ذهنی (کامل)

 

تمام جزوات حیطه عمومی را می توانید در اینجا دانلود نمایید.

 

حیطه تخصصی جزوات استخدامی دبیر تربیت بدنی ( با اعمال تغییرات جدید)

روانشناسی تربیتی: مولف ملکه مشهدی فراهانی و علیرضا عرب بیگی

روش ها و فنون تدریس: مولف دکتر منوچهر وکیلیان

سنجش و اندازه گیري پیشرفت تحصیلی:  مؤلفان: ملک فتوحی، ناهید سخنور، علیرضا لچینانی

اسناد و قوانین بالا دستی آموزش و پرورش: سایت استخدام آینده

 

منابع استخدامی دبیر تربیت بدنی (منابع گذسته دروس عمومی)

زبان و ادبیات فارسی:
کتاب های دبیرستان و کتاب های تست کنکور، فارسی عمومی چاب دانشگاه پیام نور، کتاب گاج خط ویژه

ریاضی و آمار مقدماتی:
کتاب ریاضی جامع تجربی خیلی سبز، کتاب هادی رنجبران یا امید محمودیان، کتاب های زهره بخش
کتاب ریاضیات مدرسان شریف

هوش و استعداد تحصیلی:
کتاب استعداد تحصیلی دکتر مسیح خواه انتشارات فرهنگ، کتاب محمود شمس انتشارات امید انقلاب، کتاب استعداد تحصیلی مدرسان شریف، سوالات هوش ازمون دکترا، کتاب استعداد تحصیلی آزمون دکتری، آمادگی استخدامی سوالات هوش (جی مت)” یا کتاب ” هوش و استعداد تحصیلی GMAT

اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی:
قانون اساسی ، ساختار نظام جمهوری اسلامی، جغرافیا و تاریخ دبیرستان، سند چشم انداز بیست ساله، حقوق اساسی
کتاب دانش مسائل روز ، انتشارات مدرسان شریف
نکته : برای پاسخگویی به سوالات اطلاعات عمومی پیگیری اخبار و روزنامه ها و جستجو در اینترنت بسیار مفید می باشد و کمتر کتابی وجود دارد که تمام مباحث را تحت پوشش قرار دهد .

احکام و معارف اسلامی:
اندیشه ۱ سبحانی جلد ۱ و ۲، دین و زندگی ۳، ۲ و پیش دانشگاهی گاج نقره ای، معارف و احکام و اندیشه اسلامی (گزیده آزمون های استخدامی محمد علی عزیزی)،دین و زندگی ۳ ساله دبیرستان ( نشر الگو)

کامپیوتر – فنّاوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانه ICDL):
کتابهای سبز علی گل، کتابهای کاظم زرین، کتاب عملی دانشگاه و جزوه ICDL آموزشگاه های فنی و حرفه ای، کامپیوتر ای،سی دی ال درجه یک و دو

زبان انگلیسی:
کتاب لغات اول دبیرستان تا پیش دانشگاهی لقمه مهر و ماه، لغات ۵۰۴، زبان انگلیسی دوران دبیرستان،کتاب تیک ایت گاج، کتاب لغات زبان عمومی سعید نیک پور، زبان انگلیسی از دوره راهنمایی تا پیش دانشگاهی، کتاب زبان انگلیسی کاظم زری

منابع استخدامی دبیر تربیت بدنی
منابع استخدامی دبیر تربیت بدنی – رمز موفقیت

 

دلایل استفاده از پکیج های مطالعاتی به جای استفاده از رفرنس های اعلامی

استفاده از جزوات و نمونه سوالات استخدامی دبیر تربیت بدنی سایت استخدام آینده برای داوطلبان آزمون استخدامی سال 1403 آموزش و پرورش، دارای مزایای زیر می‌باشد:

1- کمک به بالا بردن سطح آمادگی: جزوات و نمونه سوالات استخدامی دبیر تربیت بدنی سایت استخدام آینده، شامل مباحث مهم و کلیدی در حوزه تربیت بدنی و ورزش می‌باشد که با مطالعه و تمرین آنها، سطح آمادگی و دانش فرد در این حوزه بهبود می‌یابد.

2- شناخت بهتر ساختار آزمون: جزوات و نمونه سوالات استخدامی دبیر تربیت بدنی سایت استخدام آینده، به صورت ساختاری و منظمی طراحی شده‌اند که با مطالعه و تمرین آنها، فرد با ساختار و نحوه برگزاری آزمون بیشتر آشنا می‌شود و شانس موفقیت در آزمون افزایش می‌یابد.

3- آشنایی با نوع سوالات: با مطالعه جزوات و نمونه سوالات استخدامی دبیر تربیت بدنی سایت استخدام آینده، فرد با نوع سوالات متداول در آزمون آشنا می‌شود و می‌تواند برای پاسخ دادن به آنها آماده شود.

4- آگاهی از مباحث جدید: جزوات و نمونه سوالات استخدامی دبیر تربیت بدنی سایت استخدام آینده، شامل مطالب جدید و بروز در حوزه تربیت بدنی و ورزش می‌باشد که با مطالعه آنها، فرد با آخرین دستاوردها و مباحث جدید در این حوزه آشنا می‌شود.

5- صرفه جویی در زمان و هزینه: استفاده از جزوات و نمونه سوالات استخدامی دبیر تربیت بدنی سایت استخدام آینده، به فرد کمک می‌کند تا صرفه جویی در زمان و هزینه داشته باشد و به طور موثرتری برای آزمون آماده شود.

با توجه به دلایل ذکر شده توصیه ما استفاده از پکیج vip سوالات استخدامی دبیر تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش سایت استخدام آینده است تا اینگونه به نتایج دلخواه یعنی موفقیت در آزمون استخدامی سال جاری دست یابید.

 

بیشتر بدانید:

سوالات استخدامی دبیر تربیت بدنی (منابع جدید)

نمونه سوالات مصاحبه و گزینش آموزش و پرورش (1403 )

 

 سوالات استخدامی دبیر تربیت بدنی

4.7/5 - (137 امتیاز)

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان

لطفاً منتظر بمانید...